Bent u niet tevreden over de dienstverlening, de manier waarop u behandeld werd, de termijn waarbinnen iets werd afgeleverd, de manier waarop iets gebeurd is, iets wat niet werd uitgevoerd... Meld het ons! We leren graag uit onze fouten en willen herhaling voorkomen.
Wat is geen klacht?
- vragen om informatie
- meldingen
- suggesties
- beroepen waarvoor een gerechtelijke procedure loopt
- bezwaren of petities
- anonieme klachten
Hoe melden?
U kan een klacht melden via:
- het klachtenformulier
- e-mail naar onthaal@huldenberg.be
- telefonisch op 02 688 30 40
- een brief sturen naar: Lokaal bestuur Huldenberg, Gemeenteplein 1, 3040 Huldenberg
Reglement
Klachtenreglement.pdf (125 kB) (124.92 KB) "pdf"
Afhandeling
Ten laatste 15 dagen na registratie van de klacht krijgt u een bericht dat uw klacht ontvankelijk is of niet.
Ten laatste 45 dagen na de registratie krijgt u een antwoord.